Używane maszyny do obróbki płyt, drewna i nie tylko

Jakimi wizjami najczęściej kierują się przedsiębiorcy myślący o rozwoju parku maszynowego w swoich zakładach? Używane czy nowe, nowe czy używane, a może używane po kapitalnym remoncie?

Opcji jest o wiele więcej, a wszystko zależy od kompetencji i możliwości jakie może zagwarantować firma, która chce przystąpić do udziału w torcie inwestycyjnym jako sprzedający. Moim zamysłem jest krótkie przedstawienie, że używane nie koniecznie oznacza gorsze, a kompetencje i odpowiedzialność za podejmowane decyzje niczym nie odbiegają od standardów renomowanych światowych koncernów, śmiem wręcz twierdzić, że czas reakcji na potrzebę klienta jest o wiele sprawniejszy.  Otóż na tych kilka pytań postaram się odpowiedzieć, przedstawić w krótkiej prezentacji Drew-Technika, mam nadzieje że ten krótki artykuł pozwoli w podjęciu strategicznej decyzji w zakresie inwestycji maszynowej.

JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE

Drew-Technika ma status zakładu produkcyjnego, do każdego klienta podchodzimy indywidualnie według wskazań i potrzeb jakich klient od nas oczekuje. Stawiamy na profesjonalizm i fachową oraz kompetentna obsługę. Przez lata wyspecjalizowaliśmy się w sprzedaży, naprawach, serwisie i skupie maszyn z rynków skandynawskich. Warsztat remontowy i mocna grupa mechaników oraz automatyków pozwala na przeprowadzanie kapitalnych remontów zarówno obrabiarek numerycznych jaki maszyn stolarskich konwencjonalnych. Obsługa klienta nie sprowadza się tylko do samej sprzedaży. Obrabiarka przechodzi trudny, żmudny i dość skomplikowany proces. W początkowym etapie maszyna przechodzi proces demontażu, zabezpieczona na czas transportu przez naszych specjalistów maszyna ładowana jest na ciężarówkę. Rozładunek w siedzibie firmy odbywa się pod nadzorem pracowników Drew-Technika. Po po przeglądzie urządzenie poddajemy operacji oczyszczenia za pomocą suchego lodu – tzw lodowanie. Jednym z kolejnych etapów jest uruchomienie w formie testu elektroniki, automatyki, pneumatyki, elektro-motoryki (w przypadku uszkodzeń wymieniamy na nowe podzespoły marek perske, fanuc, SCM, Biesse, HOMAG, BUSELATTO, CMS, WEINIG….).

Jedną z podstawowych zasad jakie przyjęliśmy to obowiązkowe spotkanie z klientem i wysłuchanie jego potrzeb, ale również wizyta klienta w naszym zakładzie oraz uruchomienie maszyny i wspólne przeprowadzenie prób technologicznych. Przy smacznej kawie i ciastku omawiamy szczegóły techniczne i zakres obowiązującej umowy. Przed samym załadunkiem przeprowadzamy proces zabezpieczenia maszyny przez Drew-Technika, zabezpieczamy technicznie oraz kontrolujemy załadunek i rozładunek maszyny. Po osadzeniu obrabiarki we wskazanym miejscu na terenie zakładu produkcyjnego zaczyna się proces instalacji obrabiarki – poziomowanie, kotwienie, podłączenie mediów. Kolejnym etapem jest uruchomienie maszyny oraz obowiązkowe szkolenie pracowników przez ekipę inżynierów automatyków z Drew-Technika.

team_drew

GWARANCJE

Po tych wszystkich zabiegach operatorzy pozostają w nieodpłatnym kontakcie telefonicznym z naszym pionem serwisowym. W standardzie Drew-Technika jest pomoc w organizowaniu finansowania przeznaczonego na zakup maszyn w formie leasingów. Pamiętajmy o fakcie, że każda maszyna, która wychodzi spod naszej „ręki” otrzymuje od nas minimalnie trzy miesięczna gwarancję z możliwością przedłużenia do 1 roku. Dla klientów z którymi nawiązaliśmy współpracę wprowadziliśmy zasadę tzw pierwszeństwa w dostępie do świadczonych przez nas usług serwisowych, chcemy w ten sposób budować i rozwijać dobre relacje z tymi którzy nam zaufali.

Powyższymi argumentami chciałem przedstawić w pigułce spektrum działań jakie podejmujemy aby zapewnić w pełni zadowolenie klienta nie tylko w zakresie zakupu samego urządzenia ale również z kontaktu i współpracy jaka się nawiązuje, błyskawicznej reakcji na potrzeby klienta, szybkiego czasu realizacji zleceń, poziomu obsługi oraz opieki serwisowej jaką otaczamy naszych Partnerów.

wpisz wyszukiwaną frazę

Koszyk

Brak produktów w koszyku.